Dagens shopping



Jag tyckte att jag behövde lite shopping innan hemskheterna som händer imorgon. En trevlig dag har jag haft hittills även om jag blev lite irriterad på tygaffären jag ville till var stängd idag.

För två veckor sedan var jag och sambon i Göteborg och hälsade på hans syster. I taket i ett av rummen hemma hos henne satt en jättesöt grön figur på en fjäder som "skuttade" så fint när man petade lite på den. Jag kände direkt att jag ville ha en sån. Idag hittade jag en sådan med ett rosa bi. Jag har ju samma smak som en femåring ungefär så den var jag bara tvungen att ha. Sambon vill att jag tar ner den om någon hälsar på och det kan jag acceptera om jag får ha den annars :)

I samma affär hittade jag den söta muffinsburken. Den kommer att agera sockerskål hos mig, trots att jag inte har socker i kaffe eller te.

Rosenblad letade jag för någon vecka sedan och idag hittade jag det på Ikea. Om det är något som man behöver så finns det alltid på Ikea :)

Lite fågeltyg köpte jag på Ikea också. Det ska bli badrumsgardiner av det.

Solrosor är fint, men jag är tveksam till om jag kommer få den att överleva Jag kan ju alltid testa i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, vilken söt muffinsburk!

Postat av: Meg

Hej Sussie! Solroser är sa himla vackra! Jag funderar ocksa pa att skaffa en till min balkong, men jag far se vilken slags blomma det blir.. Kram

2008-07-20 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback