Dagens önskeoutfit


Jag har längtat så mycket efter sommaren, men nu när det äntligen är sommar så dagdrömmer jag om höstoutfits. Just nu så är jag smått besatt av allt som är brunt. Jag tycker att det är en väldigt fin färg och ett bra alternativ till svart eller grått som basfärg.

Blus: Märket Andersen & Lauth vet jag inte mycket om, men blusar kan dom göra i alla fall. Den här är ju jättesöt. Den hittas på
Mint & Vintage.
Väska: Bruna väskor är fint och jag gillar klassiska monogram på väskor. Det är många som tycker det är hemskt och gräsligt, men jag tycker det är klassiskt och något som håller en hel livstid. Dior, Fendi och Louis Vuitton har fina monogramväskor.
Jeans: Nya jeans behöver jag i höst och mörkblåa nyanser känns mest rätt då. Modellen Hep fårn Acne gillar jag.
Armband: Jag drömmer om att äga ett Hermésarmband. Det bruna är riktigt fint tycker jag. Någon gång ska jag minsann köpa ett.
Skor: Ett par skoletter i brunt skulle jag inte säga nej till. Dessa från Gucci gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Tess

VIlken nice outfit. Jag hade inte tackat nej till den! Ha en bra kväll!

Postat av: Ann-Helen

Snyggt

2008-07-12 @ 23:04:29
URL: http://annhelenandersen.blogspot.com
Postat av: marie

Fint !

2008-07-13 @ 03:12:00
URL: http://mmarieryden.blogg.se/
Postat av: Tusse

Tess: Tack detsamma!

Ann-Helen: Tackar.

Marie: Ja jag vill ha allt :)

2008-07-13 @ 16:35:35
URL: http://tusseludd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback