Dagens önskeoutfit



Det är verkligen superfint väder idag. Igår fick jag höra att det skulle regna idag, så jag är väldigt glad att det inte gör det. Idag skulle jag gärna ha på mig det här;

Väska: Från
Louis Vuitton och modellen heter Noe. En svart väska borde jag verkligen ha.
Blus: Rosa blus från Kate Moss for Topshop. Söt och somrig.
Solglasögon: Roberto Cavalli-solisar med den återkommande ormen.
Armband: Hermés kan det här med armband. Rosa är sött även om det inte skulle vara den färgen som jag skulle välja i första hand.
Shorts: Stilrena shorts från Helmut Lang.
Sandaler: Mina drömsandaler från YSL. Jag är verkligen i behov av ett par platta sandaler och dom här skulle vara perfekta.


Bild: eLuxury, Topshop, Net-a-porter, Hermés, Shopbop, Mytheresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback