Chic och Wall E


Efter att jag har sett reklamen på tv med Charlotta Flinkenberg där hon gör reklam för nya tidningen Chic så tänkte jag att jag måste ju testköpa tidningen och se om jag gillar den. Jag är helt klart nöjd med mitt köp. Det stod mycket intressant och det var många vackra bilder. På sidan 60 visar stylisten Csilla Vincefi Nee hur man gör sitt eget diadem med tygblommor på. Jag tycker att det blev jättefint, men jag skulle vilja ha blommorna på en hårklämma istället, så imorgon ska jag bege mig ut på jakt efter lämplig hårklämma och lite tyg så att jag ska få lite blommor i håret.


Dagen har varit jobbig så det var skönt att ligga hemma i soffan ikväll. Jag och sambon såg den supersöta filmen Wall-E. Det var inte så mycket dialog i filmen, men jag bara älskar Wall-E. Han är den sötaste lille roboten som jag någonsin har sett. Jag måste definitivt se om filmen snart igen.


Bild:
Popculturebuzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback