Älskade monogram



Jag har funderat på att köpa en ny väska, men igår så var jag inne på
Gant för att kolla på lite höstnyheter. Samtidigt som när jag var där var det två andra som också hade Louis Vuitton-väskor. Det var en kvinna som nog hade passerat 40 för ett par år sedan. Hon hade en väldigt klassisk stil med blus och byxor. Till det så hade hon en alldeles ny Montorgueil (högst upp till vänster).

Även en tjej som såg ut att vara närmare 30 var där. Hon hade en ljusblå skjorta, vita shorts och gladiatorsandaler. Det matchade hon med en Noe (uppe till höger).

Helt underbart snyggt var det på båda kvinnorna att ha det klassiska och stilrena Monogram Canvas-mönstret. Jag bestämde mig för i den stunden att jag ska hålla fast vid min Speedy ett tag till. Den är verkligen vacker tycker jag. Det finns en modell som heter Beverly. Den är riktigt fin. Kanske en väska i samma mönster, men annan modell är något för mig?

Bild: eLuxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback