Vårbyxor

image767 Dessa byxor har jag verkligen fått kämpa för. Det är inte lätt att shoppa när man inte känner en stad och vet vart man kan hitta det man vill ha. För ca 2 veckor sedan var jag till en butik som heter Jane Mars här i Uppsala. Jag hittade ett par beige chinos från Filippa K som jag blev förälskad i direkt. På självaste löningsdagen tänkte jag gå och köpa mig ett par. Tror ni inte att MINA byxor var slut i min storlek!? Självklart! Men jag tänkte att det kan ju inte finnas bara en återförsäljare av Filippa K-kläder i hela Uppsala, så jag började leta och leta och leta. Till slut hamnade jag i en butik som jag faktiskt sett tidigare, men som jag trodde bara hade tantkläder. Trolltyg heter den. Det ska bli en av mina nya favoritbutiker. Där fanns mina chinos och nu är dom mina. Vårshoppingen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback