Torsdagen

Dagen gick inte som planerat. Jag skulle intervjuas av ett företag idag för att förhoppningsvis få jobb, men det blev inte av. Tre timmar innan jag skulle dit så ringde kvinnan och sa att hon måste boka om mig, så det blir på onsdag istället. Sen ringde jag till en kvinna som ringt till mig tidigare i veckan som jag hoppades skulle vara mera positiv, men hon ville att jag skulle komma på intervju i slutet på nästa vecka. Jag vill veta något nu ju, så jag blev lite ledsen och allt kändes hopplöst.

Det hela resulterade i att jag åkte till Ikea och köpte en
lampa och sedan till Coop Forum och Max och köpte massvis med onyttigheter. Jag måste verkligen sluta tröstäta, men jag vet inte hur jag ska lyckas sluta...

Imorgon får man äntligen lön. Jag längtar så enormt mycket efter att shoppa. Vårkläder vill jag ha. Snön smälte ju bort under dagen så nu känns det som att jag är ett steg närmare våren...

Kommentarer
Postat av: Meg

Köpte du en stor eller en liten? Jag och Conny har precis en sådan (liten) som jag köpte på Ikea HaparandaTorneo!! Den är sååå fin! Lyser precis just nu också! Kram!

2008-01-24 @ 18:05:07
Postat av: Tusse

Meg: Det blev en liten som hamnade på byrån i hallen. Den lyser så fint min med just nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback