Nytt i mitt hem

image765Jag var så glad över att jag slutade jobba redan klockan 12 idag. Efter jobbet åkte jag och sambon och köpte en byrå på Ikea. Våra kläder fick inte riktigt plats som det var, så en byrå behövs. Vid klockan tre så råkade jag lägga mig i soffan och titta på tv. Klockan fyra somnade jag och vaknade 21.45, så jag har sovit riktigt mycket idag. Jag blir verkligen helt slut av att jobba så här mycket.

Efter att jag hade vaknat spenderade jag tiden med att bygga vår nya byrå. Den kommer från serien
Malm och matchar min säng. Nu ska jag få bättre ordning på alla kläder och allt annat som inte fått någon förvaringsplats.

Snart måste jag verkligen sova. Jag börjar jobba 07.30 nämligen, men just nu är jag inte i så stort behov av sömn.

Bild: Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback