Nytt i garderoben

image753

I veckan så har klänningen från Josefssons kommit som jag
beställde för ett tag sedan. Den är verkligen jättesöt, men den blir nog ännu sötare när jag har orkat stryka den. Den har verkligen allt; rosa, blommig och en rosett. Perfektare kan det inte bli.

image754image755

Det har varit helt underbart att vara ledig idag. Jag lyckades lura med sambon in i en galleria där jag fick chansen att shoppa lite. Linnet med rosetter har jag tittat på tidigare. Det är så sött ju. Egentligen är jag enormt trött på a-linje-kläder nu, men med ett sött skärp i midjan blir det perfekt. Koftan köpte jag bara för att den var billig och jag behövde en nu. Jag gillar den härliga färgen också. Båda kommer såklart från Gina Tricot.

Jag blir verkligen jätteglad av att ha nya plagg att hänga in i garderoben. Så underbart.

På torsdag ska jag på en intervju för ett jobb så jag måste hitta något fint och seriöst att ta på mig då. Jag hoppas så enormt mycket på det jobbet, men jag får se hur det går.

Nu är det dags att sova lite. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback