Louis Vuitton loves Sponge Bob

image747

Louis Vuitton's visning för våren 2008 började med att tolv modeller i sköterskeoutfits kom med var sin bokstav på hatten och en väska. Redan då så älskade jag vårens väskor från LV. Jag tror att jag måste försöka få tag på en. Det är just den som dom flesta sköterskorna på bilden har som jag vill ha. Alltså vilken modell vet jag inte, men jag gillar färgsättningen.

image748

Pursepage är något man borde besöka har jag insett. Mycket intressant om väskor där. Här är lite bilder därifrån på några av vårens väskor från Louis Vuitton. Mycket färgglada väskor och det gillar jag. Just nu längtar jag så mycket efter färgglada kläder och accessoarer. Det känns som att det har blivit väldigt mycket jeans tillsammans med svart, grått och vitt i höst och vinter för mig och det blir lite tråkigt i längden.

image749

Tro det eller ej, men Marc Jacobs har fått inspirationen till vårkollektionen från Sponge Bob Square Pants. Det är ju världens sötaste svamp, så han förtjänar att få vara inspiration till alla underbara väskor. Den där Marc kan verkligen sin sak.

Bild: Newburydiaries, Purse page, Stillchichandbags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback