I behov av en ny mobil

image724

Jag är i stort behov av en ny mobil. Dom här tre modellerna verkar intressantast hittills, men jag är ändå väldigt tveksam. För mig är utseendet på mobilen väldigt viktigt och jag tycker inte att dom här tre är riktigt helt perfekta, men samtidigt skulle jag nog inte säga nej till någon av dom.

-Motorolas Motorazer2 Luxury Edition har lyxig 18k guldplätering, graverade detaljer och svart ormskinnsimitation. Det är nog mest det där ormskinnet som irriterar mig på den.

-Samsung Ultra Edition 10.9 (U600) har vunnit ett internationellt designpris. Den ser ganska fin ut, men något som vunnit designpris trodde jag var mycket finare än så.

-Armani-Samsung-mobilen är en sofistikerad modemobil i samarbete med Giorgio Armani . Den vore lite kul att ha, men den ser så manlig ut tycker jag. Synd det.

Jag tror att jag måste fortsätta leta vidare efter den perfekta mobilen.

Bild:
Motorola, Samsung

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag är intresserad av U600 och har nu hittat den i någon Limited edition utgåva :) Den är guld svart skit snygg! Får se vad de blir.

2008-04-02 @ 18:49:37
Postat av: Tusse

Cecilia: Ja U600 hundra är fin och guld och svart låter jättesnyggt :) Hoppas du blir nöjd om du köper den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback