Frukost och bloggläsning

image726God morgon! Att börja dagen framför datorn och äta frukost samtidigt som man läser bloggar tycker jag är ganska trevligt. Bättre det än att stressa och knappt hinna äta för att man ska iväg till jobbet. Min frukost ser tyvärr inte sådär trevlig ut. Jag äter persiko- och hallonfil med banan i.Väldigt gott är det i alla fall.

Jag har lyckats med en riktigt dum grej också. Min sambo hade ställt alarmet på sin mobil och lagt den i hallen. På morgonen ringde den såklart och jag tyckte att den störde min sömn så jag gick och stängde av den och tänkte väcka honom. Jag la mig i sängen och började knuffa i honom, men han vaknade inte och sen råkade jag somna. Så han tog sig inte upp. Som tur var så hade jag bara snoozat så alarmet ringde och väckte honom en stund senare. Nu har jag fått förbud mot att stänga av hans alarm ;)

Bild:
Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback