En underbar upplevelse

image764

Idag tog jag en liten shoppingtur innan jobbet och jag hittar nya butiker nästan varenda gång jag är och virrar runt här i Uppsala.

Denna dag lyckades jag nog med att få uppleva min bästa shoppingupplevelse hittills i mitt liv. Jag hittade butiken
Jaber Mode på Fyristorg här i Uppsala. När jag kom in genom dörrarna på det vackra huset möttes jag av en bred trappa i mörkt trä. När jag gått upp för trappen var det herravdelning till höger och damavdelning till vänster. När jag kom innanför dörren till damavdelningen kändes allt i mitt liv perfekt. Butiken utstrålade stil, perfektion och lyx. Att gå bland Burberry trench coats, Armanidräkter och vackra cashmeretröjor var helt underbart. Jag måste dit igen!

Jag har googlat och läst att det är många som inte gillar personalen, men jag tyckte att kvinnan som jobbade där var jättetrevlig. Hon frågade om jag ville ha hjälp och var väldigt hjälpsam mot en annan kvinna också. Resten av dagen gick jag som på moln. En helt underbar butik det där.

Bild: Hitta.se

Kommentarer
Postat av: Veronika

Bra jobbat Tusse, take me there when I come to Uppsala! Tills dess kan du fortsätta din jakt på bra butiker, så drar vi en ordentlig shoppinrunda när vi ses! (Var hos Magda idag, vi pratade om en kommande Uppsala-tripp då). Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback