Dagens outfit

image734

Man får improvisera när man inte har någon tillgänglig som kan ta bilder eller en kamera som kan ta bilder själv. Jag har egentligen tröttnat på lacktights, men idag kände jag för att ha dom. Det får bli en sista gång innan dom hamnar på hyllan. Jag tröttnar så fort på trender. Samma sak med skinnkjolen och neonfärger.

Idag har jag på mig:
Ulltunika från La Redoute
Baslinne från American Apparel
Lacktights från Gina Tricot
Halsband och örhängen vet jag inte. Jag har bestämt att en dag ska jag ha smycken med riktiga sötvattenspärlor. Dom här är många år gamla och det är hemskt länge sedan jag använde dom senast, men en av dom som bor på boendet där jag jobbar hade ett sånt halsband igår och då blev jag påmind om att jag också har ett.

Kommentarer
Postat av: H

Gillar dina tights..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback