Dagens önskeoutfit

image760

Medan snön ligger kvar ute så längtar jag till sommaren. Jag ser fram emot bara ben, solsken och värme.

Väska: Marc by Marc Jacobs Logo tote. För bara 88 dollar blir den din.
Topp: Supersöt topp med en bil på. Den kommer från See by Chloé.
Kjol: Somrig kjol från Miu Miu.
Armband: Hermés gör alltid vackra armband. Ännu äger jag inget, men någon gång kommer ett sånt att finnas i min ägo har jag bestämt.
Skor: färgglada och lite fulsnygga sandaler från Marc Jacobs.

Bild:
Luisaviaroma, Brownsfashion, Net-a-porter, Hermés.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Håller med om att skorna var ful/snygga! Färgerna får mig att tänka på lego! :)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja dom påminner verkligen om lego. Har jag inte tänkt på innan... Men jag gillar platån och den klumpiga klacken :)

2008-01-23 @ 22:07:50
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback