Bagelfrukost

image732
God morgon! Idag kan jag äntligen ha bilder i min blogg igen. Vad glad jag blir :)

Jag hade planerat att vakna vid åtta i morse, men det blev inte riktigt så. Jag snoozade lite för mycket, så det blev 10.15 istället. Nu sitter jag iat och äter en halv bagel, en kopp te och en halvliter vatten till frukost. Tyvärr ser inte min bagel lika god ut som den på bilden.

Idag är jag ledig hela dagen och jag har inte riktigt bestämt mig ännu för vad jag ska använda tiden till förutom att blogga. Kanske borde jag tvätta lite kläder och städa ut julen!? Jag får se vad det blir.

Bild:
Posies place

Kommentarer
Postat av: Fia

gott det ser ut :)

Postat av: Tusse

Fia: Ja det gör det :)

2008-01-09 @ 14:07:37
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback