Älskade Jessica

image727Enligt People så har Jessica Simpson börjat spela in en country-skiva. Jag är personligen inget country-fan så jag är väl inte helt överlycklig. Jessica är min favoritkändis, men jag saknar verkligen den tiden då hon var gift med Nick och var med i realitysåpan Newlyweds. Jag gillade henne mer då. Det avsnittet som jag minns mest är när hon och Nick ska ut och campa. Jessica hade då tagit med sig sin Louis Vuitton-väska för att hon tycker att den är söt. Det är så det ska vara. Det går visst bara sämre och sämre för hennes skivor nu för tiden. Så synd.

Senaste dagarna har jag jobbat som en galning eftersom många är sjuka nu. Kvällen har jag spenderat framför tv:n tillsammans med sambon och sett filmen Sydney White. Jättebra film tycker jag.



Bild: TheHollywoodNews
Källa: People

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback