A mouse on my foot

image751Jag har bloggat flera gånger om musskorna från Marc by Marc Jacobs. Jag skulle bli så lycklig om jag fick ha ett par såna på mina fötter i vår. Vårens modell verkar vara silvriga och jag tror inte att jag vill ha det. Jag trodde att jag var väldigt intelligent som kom på att jag skulle kolla på eBay efter ett par, men vartenda par som är där är ju fejk tyvärr. Jag känner mig lite ledsen just nu för jag vill verkligen ha ett par musskor. Silvriga och svarta med glitter ska komma till Mrs H i vår i alla fall. Kanske glittriga kan vara något?

Hittills har den senaste veckan varit jobbig, men idag får jag äntligen vara ledig så det känns helt underbart. Min tid har mest gått åt till att jobba alldeles för mycket och att leta jobb. Mitt vikariat slutar den sista januari och jag vill hitta något nytt. Det är nämligen så att jag skulle vilja vara anställd av någon annan än kommunen, men hittar jag inte något så är det ju bara att kontakta dom igen. Jag hoppas att det här kommer att gå som jag vill i alla fall :)

Bild: Stylebop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback