Tusse loves Net-a-porter

image803

Onsdagar är en bra dag för jag går alltid och ser fram emot att få se allt nyinkommet på
Net-a-porter. Idag fanns det extra mycket fint tycker jag.

-Nästan alla kläder från Marc by Marc Jacobs är fina och cardiganen gillar jag extra mycket. Jag tänker Chanel när jag ser den.
-Fendis Spy Bag är ju en klassiker vid det här laget. Färgen plommon är fin på den.
-Den blommiga klänningen kommer från Manoush och är helt underbar. Nästan perfekt är den. Jag skulle få en underbar sommar i den klänningen.
-Söta ballerinaskor från Fendi i en vacker nude-färg. Jag längtar så mycket tills man kan ha ballerinas på sig.
-T-bags har gjort en vacker mönstrad klänning som i och för sig inte känns så jättesomrig då det inte var så ljusa färgen, men den är fin ändå tycker jag.

Det finns så mycket mer som jag vill ha, men jag kan ju inte lista allt. Man får helt enkelt kolla in allt fint på egen hand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback