Söta sommarklänningar på Gina Tricot

image796Jag har varit och simmat idag. Det var så skönt och välbehövligt. Jag satt hela morgonen framför datorn och letade väskor och vid klockan två kände jag att jag måste röra lite på mig idag.

Efter mitt badande råkade jag hamna på Gina Tricot. Jag tycker att jag nästan aldrig hittar något som jag gillar på Gina Tricot, men idag hittade jag två söta klänningar. Den vänstra heter Myran och jag gillar att färgerna och att den är orange längst ner som övergår till det rosa högst upp. Den högra heter Lisa och jag är nästan säker på att jag måste köpa den. Färgen är fin och kedjedetaljen gillar jag skarpt.

Bild:
Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Marina

Ooh, gillar den turkosa, den var så fin och exotisk!

Postat av: Tusse

Marina: Ja jag håller med =)

2008-02-21 @ 09:46:00
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Åh, sommarfräscht! kedjedetaljen på den turkosa måste jag spana in närmare i butik.

2008-02-21 @ 16:00:02
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback