Min dag

image784Igår var en riktigt jobbig dag. Jag blev väckt kvart över sju på morgonen och blev tvungen att jobba. Jag trivs inte alls på det stället så jag försöker hitta något annat under tiden. Imorgon ska jag på intervju för ett jobb som jag nog inte vill ha heller, men får jag det så tar jag det såklart. Något måste man ju göra.

Idag har jag i alla fall en mysig dag hemma. Det är så skönt. Jag bara vilar kroppen samtidigt som jag tvättar och diskar lite. Jag ska nog snart ta bilen till en mataffär för att köpa mat så jag kan laga till något tills sambon kommer hem.

Hjärtedressen på bilden kommer från Victoria's Secret Pink och den skulle jag gärna vilja ha på mig idag på min mysdag. Hjärtmönster är ju riktigt sött.

Bild:
Victorias Secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback