Melodifestivalen

image798
Ikväll är det melodifestivalen som gäller för mig. BWO ska bland annat vara med och Marina ska ha dom här skorna på sig. Dom ser ju inte direkt sköna ut.

Till veckan funderar jag på att åka till sthlm på en shoppingtur. Jag har inte varit där sedan jag flyttade hit i november. Det är ju hemskt. Jag hoppas på att hitta ett par ballerinaskor där. Här i Uppsala har jag då inte lyckats hitta några som faller mig i smaken, men huvudstaden borde ju ha ett passande par. Idag var det då så soligt och ganska varmt, så det är nästan dags att ta på sig ballerinaskor och solisar nu. Helt underbart!

Bild:
SVT

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag tog fram mina solisar i veckan, helt underbart! och snart är det dags för ballerinas. =) Jag ses jättegärna till helgen! :) Jag kanske kan komma till dig? Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback