Melodifestivalen 2008

image793Ikväll kollade jag på Melodifestivalen i vanlig ordning. Det får man inte missa. Jag har sett det varje år så länge jag kan minnas nästan. Min favorit ikväll var Carola och Andreas. Jag trodde att dom skulle vinna utan problem, men det räcker visst inte att heta Carola för att vinna. Låten var väl inte jättebra, men ingen annan var särkilt bra heller så...

Hennes outfit var i alla fall roligast. Nästan alla i dom två programmen hittills har varit helt värdelösa på att hitta något kul att ha på sig. Allt är så färglöst och tråkigt. Jag gillar Carola, men inte Andreas. Han har alltid kostymer i konstiga material som inte alls är snygga.

Jag hoppas att det går bra för Carola i andra chansen i alla fall.

Bild:
SVT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback