God morgon!

Igår somnade jag före klockan 21. Det gör man inte så ofta, men det är riktigt skönt att sova tidigt och vara riktigt utvilad när man vaknar. Kvart i åtta vaknade jag och var hur pigg som helst. Jag skuttade upp ur sängen direkt. Annars brukar jag alltid vilja ligga kvar minst en halvtimme. Idag kommer bli en bra dag.

Inatt drömde jag att jag studerade. Jag var i ett klassrum och så skulle man skriva en c-uppsats eller något sådant. Alla fick ett par nya gardiner av läraren för att få inspiration till arbetet. I drömmen skulle jag skriva om hur modet påverkar tonåringar. Jag vaknade innan jag hann börja på uppsatsen. Hade gärna velat göra den faktiskt.

Nu kommer snart Elin Kling till Vakna med the Voice på kanal 5, så jag måste skutta iväg till soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback