DayWear Plus

image787När jag jobbar så blir det inte att jag använder särskilt mycket smink. Första veckan eller så när jag är på ett nytt ställe så brukar jag sminka mig, men sedan orkar jag inte mer. Senast jag köpte en foundation var i slutet på september så det visar att jag inte använder så mycket smink ändå. Just nu har jag en från Chanel. Den är i och för sig bra eftersom den får ordning på min hud som så lätt blir blank, men jag tycker att den är för täckande.

Jag är lite intresserad av en färgad dagkräm från Estée Lauder. Den heter DayWear Plus och färgas och jämnar ut huden när man smörjer in den i huden. Nu när min Chanel-foundation nästan är slut så ska jag nog testa den här. Jag hoppas att den är bra. Det kanske går att hitta recensioner på nätet om den...

Bild:
Estée Lauder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback