Badkläder 2008

image781
Jag fick ett mejl från Victorias Secret om att dom nu har fått sommarens alla badkläder. När jag ser bilderna så längtar jag helt enormt efter sol, värme och att få gå barbent. För någon dag sedan såg jag i och för sig en galen tjej som gick barbent med en minikjol. Hon måste ha frusit.

Till sommaren vill jag ha nya badkläder. Jag har ingen aning om vad jag vill ha för några, men ännu är det länge kvar tills det är varmt nog så man kan bada.

Ge mig vår nu!

Bild:
Victorias secret

Kommentarer
Postat av: Veronika

Kul att du fortsätter blogga vännen! Var orolig att du skulle sluta helt. Vi kan väl ta och ses nån helg framöver? *kram*

Postat av: Tusse

Ja vi borde verkligen ses. Det var ju ett tag sedan nu. Måste planera in nåt kul snart =) Kram!

2008-02-09 @ 21:57:20
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback