Alla hjärtans dag

image788

Idag är den dagen på året då man ska köpa röda eller rosa saker för att visa sin kärlek till sina närmaste. I och för sig kan man nog köpa vilken färg som helst på sakerna, men om man går in i en affär så hittar man massvis av mjukdjur som är röda eller rosa eller håller i ett hjärta. Rött och rosa är dagens färg i alla fall. Om det inte vore för att min konto är alldeles tomt så skulle jag köpa en present till mig själv bara för att jag ibland förtjänar det.

En hjärtformad myntbörs från
Louis Vuitton skulle inte vara helt fel en sådan här dag. Jag skulle inte heller säga nej till ett par blockmönstrade pumps från Marc Jacobs. Blommor är helt rätt i vår. Scarfen kommer från Versace. Ett Hermésarmband har jag drömt om länge och det här rosa är bara så sött.

Nalle Puh-bild: Keyattraction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback