Måste börja promenera!

Dagens träning gick väldigt bra, men jag känner att jag kanske till och med har plågat min stackars kropp lite för mycket. Dom närmsta dagarna ska jag ta det hela i lite lugnare tempo. Ska ju inte ha ihjäl mig själv på kuppen. Träningsvärken sitter i och tror att jag kommer få ännu mer till imorgon. Det är ganska skönt med träningsvärk. Då känns det som att jag har gjort något vettigt i alla fall och ansträngt mig så det räcker.

Jag funderar på att börja med morgonpromenader nästa vecka. Jag hade ju bestämt att jag skulle det när jag hade flyttat från Skyttorp och det har gått en månad sedan jag flyttade och jag har inte tagit en endaste morgonpromenad innan jobbet. Det är verkligen dåligt gjort av mig.

Till veckan ska jag banne mig börja!

Bild:
robbinssports

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback