Söndag/dagens önskeoutfit


Bild:
La Redoute och Better Bodies


Det är verkligen skönt att vara ledig, men jag tycker att helgen går så fort. Klockan är halv tolv och söndagen är snart slut. Imorgon börjar en ny vecka med 6 dagars jobb.

Dagens planering ser ut som så att jag ska gå och diska nu och rensa ut julmat som föräldrarna har lämnat i kylskåpet. Sedan ska jag äta lunch och därefter bege mig till gymmet. Idag är det rygg-, biceps och magdag samt att jag tänkte försöka hinna med lite tid på en crosstrainer också.

På mitt träningspass skulle jag gärna ha på mig outfiten ovan:

Topp: Rosa och söt från Le Coq Sportif/La Redoute (40% rabatt på den just nu).
Vattenflaska: Från Better Bodies.
Skor: Har kollat på dom här tidigare. Just nu använder jag ett par svarta och det vore kul att ha lite omväxling med ett par vita. Kommer från Nike/La Redoute (35% rabatt på dom nu).
Byxor: Har sett flera på gymmet som har såna och dom ser så sköna ut tycker jag. Kommer från Better Bodies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback