Reashopping



Dom två butikerna som jag mest såg fram emot att gå på idag hade inte någon rea ännu, men då begav jag mig på Stadium för att kolla efter träningskläder på rea, men det var inte mycket rea där heller. Några få linnen hittade jag, så ett sådant fick följa med mig hem. Det är från Soc och kostade bara 59 kronor. Alldeles lagomt pris.

Jag har aldrig varit inne på Twilfit här i Uppsala tidigare, men idag såg jag ett sånt sött linne när jag gick förbi, så jag tänkte att jag skulle gå in och det ångrar jag inte. Massor med fint hittade jag och ett sportbh fick följa med hem. Med 50% rabatt blev det ett helt klart godkänt pris. Sportbh:ar är ju väldigt dyrt om man ska ha hyfsad kvalitet. Dom från Champion tycker jag är bäst, men då kostar dom ju sisådär 350 kr. Jag är glad att jag fick min för 175 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback