God morgon!

 

Bild:
dn.se


Klockan är redan 11 och jag har inte lyckats åstadkomma allt för mycket. Jag har tagit en morgonpromenad, ätit frukost och läst lite bloggar.

Till frukost åt jag gröt, fullkornsbröd med ett ägg på och ett glas juice. Det brukar vara alldeles lagom för mig. Jag blir pigg och glad och håller mig mätt länge.

Snart ska jag bege mig till stan och kolla in rean lite. Jag brukar nästan aldrig hitta något, men den här rean kan jag ju alltid hoppas att den har något åt mig. Sedan ska jag cykla till gymmet. Idag har jag hemsk träningsvärk i axlar och bröst så jag kan knappt röra mig normalt, men jag ska nog klara av ett benpass idag i alla fall.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mm, vilken smarrig frukost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback