Försvunnen belysning


Hotell Birger Jarl lät svenska modeprofiler designa varsin julgran och den här har Liselott Watkins pyntat. Bilden kommer från nrj.se

Äntligen har jag ett fungerande internet! Det har varit ett riktigt långt blogguppehåll nu, men nu ska jag vara tillbaka. Jag har bott i min nya lägenhet i nästan tre veckor nu och jag börjar få ordning. Lägenheten är alldeles för stor för mig så jag använder bara köket och vardagsrummet just nu. Den här lägenheten är bara ett tillfälligt boende för mig. När jag bor ensam vill jag ha en liten lägenhet. Jag vill inte ha så mycket plats för alla monster att gömma sig på ;)

Lite julsaker har jag tagit fram och även julgranen, men det värsta är att julgransbelysningen är borta. Så min gran står ihopbyggd i ett hörn utan både belysning och pynt. Idag ska jag bege mig till Ikea och lite andra butiker så jag måste nog skaffa mig en ny belysning idag.

Jag har en vit gran och jag tycker väldigt mycket om den. För två år sedan pyntade jag den med röda och silvriga pumlor och glitter. Förra året hade jag bara svart pynt. I år funderar jag på att antingen gå tillbaka till den röda eller skaffa mig lite rosa pynt. Rosa vore minsann fint.

Livet går lite upp och ner. Just nu är jag sjukskriven några dagar för jag klarar helt enkelt inte av att jobba. Jag har bestämt mig att jag måste jobba juldagen och annandagen. Fram till dess ska jag jobba på att må riktigt bra.

Nu ska jag iväg på shoppingtur. Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback