Fjärde advent



Fjärde advent är det idag och fjärde ljuset ska tändas. Jag har inte tänt mitt ännu, men jag väntar tills det är mörkt ute. Det blir ju mysigare då.

Hittills har jag bara hunnit äta gröt till frukost, träna, köpa en rosa mus till min dator, äta lunch (kyckling och en supergod sallad) och sedan läsa lite bloggar. Det är ju trots allt söndag så jag tycker inte att det är allt för dåligt. Jag försöker verkligen träna för att det brukar göra mig glad, men det ger mig inte samma glädje när jag mår så här. Jag orkar inte engagera mig så mycket i det så det blir lite sisådär bra.

För att förbättra mina resultat skulle jag vilja ha en pulsklocka. Närmare bestämt Polar FT40. Den är så söt med blommorna på. En riktig tjejklocka.

Bild:
Lindbergscykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback