Ensam

Nu har min familj åkt. Det känns ensamt i massor, men samtidigt är det skönt att inte ha föräldrarna omkring sig jämt.

Jag har åtminstone lyckats jobba både juldagen och annandagen, så jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med det också. Att jag var hemma och sjukskriven behövdes nog. Jag funderar fortfarande massor på vart jag ska ta vägen här i livet.

Idag har jag i alla fall lyckats träna. 3 dagars uppehåll har jag haft, så idag behövdes verkligen. Min viktnedgång går åt rätt håll i alla fall. Sedan juli är det minus 11 kg. Det är jag nöjd med, även om jag ibland önskar att det vore lite mer, men jag ska kämpa vidare. Jag ska nå mina mål med att få en kropp som jag trivs riktigt bra med. Ett problem är bara att jag har svårt att fokusera när allt är som det är i livet.

Ikväll ska jag bara mysa i soffan framför tv:n. Det ska bli väldigt skönt.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback