Dagens önskeoutfit



Nu sitter jag i soffan med en Hello Kitty-mysdress på mig och har lite tända ljus framme. Jag hade gärna klätt upp mig lite men eftersom städning står högst upp på "att göra-listan" så är det bäst att fortsätta ha på mig mjukiskläderna.

Om jag inte skulle städa så är det här min önskeoutfit:

Blus:
Vit- och blårandig med Burberrys logo i guld på. Supersöt och helt min stil.
Örhängen: Lila är fint och dessa örhängen kommer från Timi.
Väska: Den här clutchen från Marc Jacobs är ju helt fantastisk. Jag gillar både alla söta hjärtan och färgen. Åh, vad jag vill ha den. Man kan ju alltid önska att tomten tycker att jag har varit så snäll så att han kommer med en sådan till mig.
Stövlar: Jag borde verkligen investera i ett par svarta stövlar med låg klack som är i lite ridstövelmodell. Det är klassiskt och jag skulle kunna ha dom i många år. Dessa kommer från Marc by Marc Jacobs.
Kjol: Även en svart kjol skulle jag behöva och den här kjolen från Miu Miu med en rosett är ju bara för söt.


Bild: Net-a-porter, eLuxury, MintandVintage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback