Varför?


Idag måste jag klaga. Det finns något som jag är allergisk mot, så jag mår nästan dåligt av att se det. Detta fenomen är vanligast bland yngre tjejer, men även äldre. Det som jag irriterar mig på är dom som inte vet hur en bh ska sitta. Idag när jag klev av tåget stod jag bakom en tjej med ett svart halternecklinne och hon hade en rosa bh under. Det som väldigt många tjejer har en tendens att göra är att göra axelbanden alldeles för korta så att spännet baktill på bh:n går över skulderbladen.

Det är inte så lätt att köpa bh kanske, men varför ska man göra axelbanden så korta så att bh:n dras upp baktill så att det ser helt hemskt ut? Hela outfiten blir förstörd av att se en sån sak. Jag har irriterat mig på det i många år, men nu har jag äntligen fått skriva av mig om min irritation... :)

Bild:
H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback