Höstens smink



Jag har riktigt stor längtan efter hösten nu. Det är alla vackra färger och de mysiga kläderna som jag gillar. Jag har spanat efter lite höstkollektioner i sminkvärlden och jag tycker att allt är så vackert. Det finns mycket som jag skulle vilja ha i min sminksamling i höst.

1. Nagellack från OPI. Höstens kollektion är inspirerad av
franska modets elegans. Färgen heter You don't know Jaques.
2. Juicy Tubes från Lancômes höstkollektion Maharani Jewels som har inspiration från Indien.
3. Ett ljust läppstift från NARS höstkollektion.
4. Ett gloss från Smashbox. Kollektionen heter Wicked Lovely Collection.
5. Tre skuggor och en kajalpenna från Stila.
6. Ett nagallack i en vacker vinröd färg som passar perfekt i höstrusket. Det kommer från Chanel.
7. Bronze-puder som också kommer från Lancômes kollektion Maharani Jewels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback