Ralph Lauren



För några dagar sedan råkade jag hamna på
Ralph Laurens hemsida. Sedan dess har jag tittat och drömt om plaggen varenda dag. Jag skulle gärna beställa, men då måste jag gå genom ett företag som skickar hit från USA (t.ex. myus) och då också betala tull. Det är så hemskt omständigt ju. Jag vill bara ha allt. Alla dom vackra skjortorna skulle vara sånt fint komplement i min garderob. Det är så synd att det är så mycket dyrare med Ralph Laurens kläder i Sverige. Jag tror att jag ska övertala min sambo att flytta till New York med mig :)

Min älskade lilla Julia skulle dessutom vara så fin i en liten rosa pikétröja...

Bild: Ralph Lauren

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ralph lauren har jätteschyssta grejer! Men använd viadress istället för myus de är mkt bättre :)



Jag använder alltid gratisservicen från
viadress.com när jag handlar från USA eftersom att de ger dig en gratis virtuell adress i USA, så du kan handla från alla USAs försäljare och även USAs eBay, sedan kan Viadress vidarebefodra dina paket hem till dig.



Man kan registrera sig gratis på http://viadress.com , man får ett email med sin amerikanska adress direkt. Du kan även låta viadress köpa dina produkter åt dig utan någon provisionsavgift om försäljaren inte tar internationella kreditkort. Det är verkligen användbart! Spana in det: http://www.viadress.com

2010-03-17 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback