Kul!



Helt utan min vetskap så ordnade min söta sambo så att jag får träna gratis i 12 dagar på samma gym som han är på. Tyvärr är det lite dåliga öppettider där nu på sommaren, men i fredags och idag har jag varit där och "skuttat" på en väldigt rolig apparat. Träningsvärk utan dess like har jag fått, men det känns bra. Då vet jag att jag har rört på mig.

Jag började i rätt ände innan jag gick till gymmet i fredags i alla fall. Jag gav mig ut på shoppingtur och inhandlade en helt ny outfit! Man måste ju känna sig lite fin i en sån obekväm miljö. Jag har nämligen aldrig gillat gym. Jag känner mig så felplacerad på något sätt.

Tyvärr är jag inte lika stylish som Jessica Simpson på gymmet. Jag har inte med mig någon Louis Vuitton-väska dit, men jag har kul ändå :)

Bild:
Pursepage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback