Jag har en ny vän...



... Som heter Touchwiz.

Att göra en sån liten sak som att skaffa en ny mobil var mycket besvärligare än jag trodde. Jag beställde en ny i helgen som skulle skickas omgående och leveranstiden skulle vara 1-3 dagar. Igår fick jag veta att mobilen skulle skickas den 21:a och så länge orkar jag inte vänta, så jag stressade in till stan och var där 5 minuter innan stängningstid och köpte min mobil igår. Dom hade fått in två den dagen så jag hade tur som fick en. Halva natten har jag försökt lära mig att förstå mig på den.

Det följde med en skinnmojäng som man ska ha på den för att inte skada den, men idag ska jag köpa tyg och tillverka ett fodral som inte är svart och tråkigt. Jag vill ha ett tjejfodral :)

Jag började dagen med att ge mig ut och springa så jag är riktigt stolt över mig själv nu :) Snart ska jag in till stan och shoppa lite och bege mig till gymmet.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: natali

riktigt snygg vän du har fått!

Postat av: Tusse

Natali: Tackar :) Jag är mycket nöjd med mitt köp hittills.

2008-08-14 @ 12:28:52
URL: http://tusseludd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback