Höstlängtan



Det verkar som att det här är en svår årstid. Människorna vet inte vad dom ska ha på sig. Igår när jag satt på tåget på väg hem så tänkte jag på att det fanns människor i stövlar och dom som hade sommarsandaler. Vissa hade på sig en kort kjol och somriga toppar medan andra hade långbyxor, jackor och till och med vantar.

Jag längtar efter hösten just för att jag vill ha jacka, vantar och varma skor på mig. För mig känns det helt enkelt för tidigt för att ha stövlar på mig redan nu. Än så länge använder jag ballerinaskor och det tycker jag känns alldeles lagom för denna augustimånad. Snart är det september och då är det verkligen höst ju. Skrämmande. Tiden går fort.

Bild:
Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback