Dagens outfit



Idag jobbade jag till klockan ett och sedan har jag tagit mig en tur på stan och ett restaurangbesök. Det här hade jag på mig (svart är ju supersvårt att fota tycker jag). Att jag har en spetstopp på mig syns tyvärr inte.

Jag är inte sådan som många andra modebloggare som vågar ha på mig bara bh under spetsplagg, jag använder mig av ett ordentligt linne. Byxorna var ett mycket bra inköp från
La Redoute. Jag har använt dom flitigt sedan jag fick dom för två veckor sedan. Jag försökte se till materialet då jag köpte dom. Liknande byxor som man hittar på H&M som innehåller enbart polyester får ju noppor redan efter ett par användningar. Nu satsade jag på en ullblandning som jag hoppas ska hålla bra.

Linne - American Apparel
Spetstopp - H&M
Byxor - La Redoute
Skor - Frye
Armband - CC Skye
Väska - Louis Vuitton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback