Dagens önskeoutfit



Monokromt har vi sett i
Marc Jacobs F/W-kollektion och jag tycker att det är en härlig trend, men jag kommer nog inte hoppa på den själv. Möjligtvis att jag ibland tar på mig svarta kläder från topp till tå, men det brukar vara av misstag.

Jag hoppas där emot att någon annan ska anamma trenden i höst så man får se någon på stan som är till exempel helblå eller kanske lila. Svart och grått får man nog se så det räcker, så det vore kul med en roligare färg.

Scarf: Vacker häst-scarf från Hermés.
Klänning: Blått är fint! Denna klänning kommer från Miu Miu.
Trenchcoat: Klassisk Burberry-trench.
Skor: Pumps från Miu Miu med en väldigt speciell klack. Det är nog inget som jag skulle våga ta på mig dock.
Väska: Den är fin på långt håll, men leopardmönstret är inte riktigt min kopp te. Mulberry har nog gjort alla varianter som går att göra av denna Bayswater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback