Pretty in pink

image856Den här klänningen har jag spanat in länge. Den kommer från Ulrika Sandström. Hennes s/s-kollektion heter Pretty in Pink och det mesta i den är rosa. Klänningen är verkligen jättesöt och skulle passa perfekt på en utekväll. Tyvärr så går jag ju inte ut längre, så jag har ingen användning för den, men att titta skadar inte.

Personligen så tycker jag att det är väldigt kul att gå ut och dansa halva natten, men det är just alla jobbiga människor som jag irriterar mig på. Jag avskyr alla fulla äckliga människor som finns ute. Speciellt dom som panikraggar sista halvtimmen innan stängningsdags. Jag blir bara jätteirriterad när någon ska försöka prata med mig vid den tiden.

Senaste utgången för mig var vid julen 2007 och jag hade inte alls så kul. Det kanske beror på att jag håller mig borta från alkohol nu för tiden eller så  för att jag inte faller för dom äckliga kommentarerna och människorna... vad vet jag?

Bild: Branten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback