Onsdagens bloggning

image864Igår bloggade jag ingenting så därför gör jag ett inlägg om vad jag bloggade om igår på den andra bloggen som jag tänkte flytta till, men det blev ju inte riktigt så.

Jag köpte en present till mig själv som jag har
bloggat om att jag skulle. Estée Lauder har väldigt vackra förpackningar tycker jag, så det glosset gillar jag. På bilden ser det ut att vara rosa, men jag skulle nog vilja säga att det är korallfärgat.

På sommaren använder jag så lite smink, så då kan det vara kul att satsa på ett gloss med lite färg.





image865

Rosa är min favoritfärg just nu, så min önskeoutfit igår innehöll rosa accessoarer. Det är verkligen underbart att det är vår och riktigt varmt ute.

Ring: Hjärta och rosa är en bra kombination. Hos Kyssjohanna finns den.
Linne: Vita baslinnen passar till allt. Det här kommer från American Eagle.
Skor: Rosa är sött och jag smått besatt av den färgen just nu. Rosa ballerinor från Giuseppe Zanotti.
Kjol: Jag letar efter en knälång och klockad kjol. Den här gillar jag.
Scarf: Färgen Hot Pink på scarfarna verkar vara ny för Hermés. Jag har aldrig sett den tidigare i alla fall. Här är en scarf med pennor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback