My & Mini

image835
Cult Design har för första gången gjort en kollektion för barn och jag tycker att den är helt underbart söt. Tyvärr har jag inga barn och ingen i mitt hem använder nappar, men jag tycker att napphållaren (bilden längst till vänster) är helt underbar. Jag tycker om allt som är sött, så den här serien med keramik-saker gillar jag. Serien heter My & Mini och i den ingår en sparbox, lampa, napphållare och magneter som kan fästas på krukan Smycka. Sötare än sött.

Bild:
Cult Design

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Ja, visst är de otroligt söta! Jag skulle inte tacka nej till napphållaren. Bra present till par som fått barn.

Postat av: Tusse

MiaShopping: Ja det är faktiskt en riktigt bra present :) Jättesött ju!

2008-04-03 @ 21:22:36
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback