Impulsshopping

image880Idag var första dagen på nya jobbet. Jag tror att jag kommer trivas helt perfekt där, men jag är helt slut.

Efter jobbet mötte jag sambon på stan. Han hade fått för sig att han skulle köpa nya kläder. Det är alltid kul att höra även om det inte är så kul att shoppa i mina arbetskläder. Jag råkade också shoppa lite; en tröja från Boomerang blev det. Helst vill jag ha en randig tröja från Filippa K, men den har långa ärmar och det vill jag inte ha, men annars är den perfekt. Jag kanske borde köpa den istället ändå eftersom jag tycker att den är snyggare?

Sambon köpte mycket. Bland annat ett par jeans som satt helt perfekt. Så nu har jag en extra stilig sambo.

Närmsta dagarna blir det bara bloggning på kvällstid eftersom jag kommer vara på jobbet och inte har tillgång till en dator.

Nu är det dags att besöka sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback