Ett besök i Gränna

image849Helgen har jag spenderat i Jönköping och där har det varit fullt upp, så jag har inte haft tid över till bloggning på många dagar nu. Jag har fått lite bloggabstinens av det. På vägen hem åkte vi igenom Gränna. Det är verkligen hur mysigt och sött som helst där. Polkagrisar finns överallt och jag köpte mig en violstång *mums*.

Idag är det måndagen den 14:e april och det betyder att sambon blir ett år äldre (grattis!). Dagen har spenderats på stan. Det blev ett långt besök på Panduro, så jag har pysslat hela kvällen. Det är riktigt kul, även om jag känner mig som en 5 åring ibland :)

Nu sitter jag alldeles ensam hemma medan sambon kollar på fotboll. En mysig kväll med ljus, pyssel och tv-tittande är inte helt fel, även om det är lite ensamt. Imorgon kväll ska jag jobba, så det är bäst att ta vara på den här kvällen.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback