Dagens outfit

image875

Ibland undrar jag varför jag gör vissa saker. Till exempel som nu: jag har pysslat i en evighet med att ordna bord bakgrunden på tre väldigt dåliga bilder på mig själv. Varför gjorde jag det? Kanske för att mina läsare inte ska behöva se min obäddade säng, eller för att jag tyckte det var ett bra tidsfördriv.

Idag tog jag en tur på stan. Det var massor med knasigheter som pågick där; folkdans, broschyrutdelning i alla former, musik och så Bamse. Jag hade velat krama Bamse, men jag vågar inte eftersom jag inte riktigt är inom den målgruppen som Bamse-kramarna har.

Min outfit idag bestod av:
T-shirt - Luella
Byxor - Filippa K
Solglasögon - Michael Kors
Örhängen - Glitter
Väska - Louis Vuitton
Ballerinaskor - New Yorker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback