Cashmere Mafia

image843

Idag helgen har jag kollat på Cashmere Mafia. Det är en riktigt bra serie tycker jag. Jag älskar kläderna och dom vackra accessoarerna. Tyvärr har jag blivit sjuk, så det här är en perfekt sysselsättning. Jag trodde inte att jag skulle bli smittad av min sambo, men jag hade helt fel.

Jag är lite förvånad över vilken förändring som har skett på mig. Igår så kollade jag på tennis. Serena Williams spelade så det var lite kul. För ett år sedan var jag nästan allergisk mot all sport. Nu kan jag frivilligt kolla på tennis och jag har lärt mig att klara av att se en hel fotbollsmatch. Det är stora framsteg minsann.

Det är så tråkigt att vara sjuk, så jag måste hitta på någon dunderkur för att bli frisk. Mera Cashmere Mafia kanske hjälper?

Bild:
The Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback